چاپ تگ لباس

 در برند, چاپ لباس, مارک لباس

چاپ تگ لباس در خشایار برند

چاپ تگ لباس اجازه می دهد تا شرکت تولیدی برای اضافه کردن جزئیات  و ویژگی های محصول خود به صورت خلاقانه عمل کند. از تگ لباس، می توان برای انواع محصولات استفاده کرد و  از آنجایی که آنها هویت نام تجاری شما را نمایش می دهند، بنابراین نقش موثری خواهند داشت. علاوه بر جذب مشتریان به اعتبار و شناخت برند شما نیز کمک خواهد کرد.

به تگ لباس همان تگ دزدگیر لباس نیز گفته می شود. و یکی از اجزای اصلی گیت فروشگاهی محسوب می شود. که بر روی پوشاک و لباس ها نصب خواهد شد. عملکرد تگ لباس به این شکل است.

که با آنتن های گیت فروشگاهی موجود بر روی درب خروجی ارتباط داشته و با گذشتن تگ لباس از مقابل آن ها، شروع به آلارم زدن می کنند. و با به صدا در آوردن زنگ هشدار به فروشنده محصول هشدار می دهند. که کالای فروشگاه بدون مجوز و جدا کردن تگ از لباس، محصول  از فروشگاه در حال خروج است.

لیبل ها و مارک های لباس ها یکی از اقلام مهم برای پوشاک می باشد. و برای فروش آن ها بسیار هائز اهمیت بوده و ضرورت دارد. اتیکت لباس یکی از المان های مهم در فروش محصولات می باشد که دارای اطلاعاتی اعم از برند محصول ، نحوه ی استفاده و شستشوی آن نیز می باشد.

تگ پوشاک

تگ پوشاک در ابتدا توسط شرکت معتبر CENTURY عملی شد. و سپس این ویژگی در کل دنیا به همین اسم شناخته شد. تگ لباس در دو باند AM و RF موجود هستند. که فقط با دزدگیرهای فروشگاهی که هم فرکانس با این تگ ها است کاربرد دارند و هشدار می دهند.

تگ به لباس های موجود در فروشگاه متصل شده و اگر قبل از جدا شدن از محصول از گیت فروشگاهی عبور کند. این تگ آلارم را به صدا درآورده و فروشنده را از خطر سرقت احتمالی با خبر می‌کند. برای همین هنگام فروش و بعد از پرداخت هزینه توسط مشتری، دزدگیر توسط دستگاه جداکننده مخصوص از آن جدا شده و کالای موردنظر به مشتری تحویل داده می‌شود. دزدگیر لباس در انواع مختلفی تولید و طراحی شده است که همه کاربرد یکسانی دارند ولی از لحاظ ابعاد و ظاهر متفاوتند.

اگر صاحب فروشگاه پوشاک هستید و می خواهید فروشگاه خود را مجهز به سیستم گیت فروشگاهی بکنید. می توانید چاپ تگ لباس را به شرکت معتبر و خوشنام خشایار برند بسپارید.

کارت آویز بافت
چاپ تگ لباس

خشایار برند

خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، لیبل لباس ، اتیکت لباس، کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور لباس مجلسی و کاور کت و شلوار ، کارت آویز و بگ و ساک دستی و اتیکت چرمی است. که در میان رقبای خود، با توجه به تجهیزات مدرن و همچنین بهره مندی از دانش روز، توانسته است پیشرفت چشمگیر و موفقی داشته باشد. پیشنهاد می کنیم حتماً در ابتدا نمونه کار های این شرکت را در سایت مشاهده کنید. و سپس بر اساس نیاز خود، با ما تماس گرفته و در خصوص نحوۀ ثبت سفارش مشاوره دریافت کنید.

چاپ بروشور

یکی از شناخته شده ترین راههای بازاریابی و برندینگ می باشد. این کاغذهای تا خورده را می توانید در هر مکانی که مردم مجبورند منتظر بمانند ببینید. سالن های آرایش و مطب پزشکان دو نمونه از اماکنی است. که استفاده از بروشور برای تبلیغات بسیار توصیه می شود.

بروشور یک روشی است که طبق تجربه خود را نشان داده است. بسیار مهم است که بروشور کجا و چگونه چاپ شود پس باید یک جای قابل اطمینان را برای چاپ بروشور انتخاب نمایید.

مارک و اتیکت مزونی

چاپ تگ لباس می‌تواند با استفاده از روش‌های مختلف انجام شود، از جمله:

1. چاپ سیلک‌استنسیل: در این روش، جوهر قوی روی منظوری که قبلاً دیزاین شده، نشان‌های موردنظر را روی تگ لباس چاپ لباس می‌کند.

2. چاپ حرارتی: در این روش، تگ‌ها با استفاده از حرارت و فشار بر روی لباس تعبیه می‌شوند. این روش برای چاپ لوگو و برند روی لباس‌هایی که از پارچه‌های نازک تشکیل شده‌اند، گزینه معمولی است.

3. چاپ دیجیتال: استفاده از چاپگرهای دیجیتال پیشرفته برای چاپ تگ‌ها با بالاترین کیفیت و جزئیات ممکن. این روش برای چاپ تگ‌هایی با طرحات پیچیده و رنگی مناسب است.

4. چاپ لیزری: در این روش، روشی مشابه چاپ دیجیتال استفاده می‌شود، اما با استفاده از لیزرهای قدرتمند برای برش و چاپ دقیق.

از آنجا که تگ‌ها لباسها رویکرد ارتباطی و بازاریابی موثری هستند، امر مهمی است که چاپ تگ لباس با دقت و کیفیت انجام شود. این عامل به کیفیت و جذابیت محصولات به شدت تأثیر می‌گذارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

اتیکت لباس خشایار برندچاپ روی لباس Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید