اتیکت یقه لباس

 در اتیکت لباس, لیبل لباس, مارک لباس

اتیکت یقه لباس

اتیکت یقه لباس ، این نوع مارک برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند لباس موفق استفاده می شود. که دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه رنگ بندی، طراحی و متریال به کار رفته می باشد. این نوع مارک به علت ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و اعتباری که به کار می دهد. و همچنین قابلیت دوخت راحت این مارک ها در طیف وسیعی از تولیدات مانند پشت یقه مانتو، درز کنار جیب، لیبل های شال و روسری، مارک تاشو مبلی و کوسن، لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

مارک پارچه ای به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌دهد و قابلیت دوخت راحت، اتیکت ها در طیف وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

مارک یقه لباس ، شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور لباس مجلسی ، کاور مانتو ، کاور کت و شلوار با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد.

مارک روی پارچه کتان و ساتن

مارک پشت یقه لباس خشایار برند با بی نهایت رنگ و اجرای ظریف طرح با دقت بالا انجام می شود. چاپ روی روبان ساتن از نوع پر مصرف این لیبل ها می باشد. که به شکل رنگی و یا تک رنگ با طرح دلخواه شما قابل اجرا است. برای تصمیم گیری نهایی در مورد انتخاب نوع مارک و جنس مارک با همکاران ما در چاپ نقش پردازان آسیا مشورت کنید. این مدل تبلیغات و برند سازی که با نام مارک چاپی است. کاری کاملاً حرفه ای و تخصصی است. به همین خاطر به تنهایی نمی توانید در این مورد تصمیم گیری نمایید. برای نتیجه گیری عالی و در نهایت رضایت از مارک چاپی و لیبل چسبی با ما در ارتباط باشید.

اتیکت یقه لباس

چاپ اتیکت یقه لباس

چاپ اتیکت لباس در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد. از دیگر محصولات تولیدی خشایار برند می توان به اتیکت چرمی و بگ و ساک دستی با کیفیت با بهترین متریال موجود نیز اشاره کرد.

چاپ اتیکت لباس یکی از روش‌های شناسایی و برندینگ لباس است. اتیکت پشت یقه لباس به عنوان یک برچسب کوچک در پشت یقه قرار می‌گیرد و معمولاً شامل اطلاعاتی مانند نام برند، سایز، کشور سازنده، نحوه مراقبت و شستشو و غیره است.

برای چاپ اتیکت پشت یقه لباس، می‌توان از روش‌های مختلفی مانند چاپ حرارتی، چاپ سیلکی، چاپ دیجیتال و چاپ لیزری استفاده کرد. اما برای اطمینان از کیفیت و دوام برچسب، بهتر است از خدمات چاپ حرارتی با کیفیت بالا استفاده کنید.

به طور کلی، اتیکت پشت یقه لباس می‌تواند به عنوان یکی از عوامل مهم در شناسایی برند و بهبود تجربه مشتری در استفاده از لباس‌ها محسوب شود.

ویژگی این نوع مارک

این نوع مارک برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند لباس موفق استفاده می شود. که دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه رنگ بندی، طراحی و متریال به کار رفته می باشد. این نوع مارک به علت ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و اعتباری که به کار می دهد. و همچنین قابلیت دوخت راحت این مارک ها در طیف وسیعی از تولیدات مانند پشت یقه مانتو، درز کنار جیب، لیبل های شال و روسری، مارک تاشو مبلی و کوسن، لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

اتیکت پارچه‌ای لباس کودکلیبل یقه لباس Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید