دستگاه بافت اتیکت

 در اتیکت لباس, تولید مارک, لیبل لباس, مارک لباس

دستگاه بافت اتیکت

دستگاه بافت اتیکت ، شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار و کاور لباس مجلسی با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد. همچنین از دیگر کار های خشایار برند می توان به اتیکت چرمی ، بگ و ساک دستی و … نیز اشاره کرد.

مارک پارچه ای، لیبل بافت یا پارچه ای به صورتی است که طرح روی لیبل لباس آن به وسیله بافت به وجود می آید. این نوع لیبل ها ، اکثرا مقاومت بالایی در برابر شستشو و … دارند. کیفیت مارک پارچه ای به اندازه تراکمشان است. لیبل لباس و مارک دیگر محصولات هنری و … یکی از مهم ترین جنبه های آن، توصیف مواد تهیه شده از آن کالا است. یک لیبل لباس خوب اطلاعات کاملی درباره متریال استفاده شده در ساخت لباس داراست. و به مصرف کننده برای تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید آن محصول به ما کمک می کند.

دستگاه بافت اتیکت یکی از دستگاه‌های صنعتی است که برای تولید و چاپ انواع اتیکت و برچسب‌ها به کار می‌رود. این دستگاه‌ها شامل دستگاه‌های چاپ دیجیتال، دستگاه‌های فلکسوگرافی و دستگاه‌های آفست می‌شوند.

دستگاه بافت اتیکت و لیبل پارچه ای یک دستگاه صنعتی است که برای ساخت اتیکت و لیبل پارچه‌ای به کار می‌رود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی بافت ماشینی، عمل بافت اتیکت و لیبل پارچه‌ای را انجام می‌دهد. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید اتیکت و لیبل پارچه‌ای با طرح و رنگ موردنظر خود را تولید کنید. این دستگاه برای تولید انواع اتیکت و لیبل پارچه‌ای، از جمله لیبل‌های محصول، پارچه‌های تبلیغاتی، پارچه‌های برندینگ، پارچه‌های آرم و لوگو و … استفاده می‌شود. بافت اتیکت و لیبل پارچه‌ای می‌تواند به عنوان یک ابزار مهم در تبلیغات و برندینگ محصولات و خدمات شما در صنایع مختلف مانند پوشاک، مبلمان، خودرو، صنایع غذایی و … مورد استفاده قرار گیرد.

در دستگاه بافت اتیکت، ابتدا مواد اولیه مانند کاغذ، وینیل، پلاستیک و فلزی به صورت رول در دستگاه قرار می‌گیرند. سپس با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف، مانند چاپ دیجیتال و فلکسوگرافی، اطلاعات و طرح‌های مورد نظر بر روی این مواد چاپ می‌شوند. در نهایت، با استفاده از قالب‌ها و دستگاه‌های برش، اتیکت‌ها به شکل‌های مختلفی برش داده می‌شوند و آماده برای استفاده می‌شوند.

دستگاه بافت اتیکت در صنایع مختلفی مانند بسته‌بندی، تجهیزات پزشکی، محصولات غذایی، صنایع دستی و دیگر صنایع به کار می‌رود.

اتیکت ها به دو صورت تولید می شوند: با ماشین الات نساجی بافت می شوند، یا روی پارچه، چاپ می شوند.

اتیکت بافت؛ دارای کیفیت بالایی است. در برابر این کیفیت،قیمت بالایی هم دارد. دوام آن درشستشوی ماشینی و دستی بیشتر است. دوخت و قرار دادن آن بر روی سطح مورد نظر راحت تر است.

اتیکت چاپ؛ برای درج چاپ اطلاعات شستشو ، یا برای مواقعی که طراح هایی بسیار کوچک و پیچیده داریم استفاده می شود. در این نوع از جوهر طراحی برای نمایش اطلاعات استفاده می شود. باید ذکر شود که این مدل در برابر شستشوی ماشینی دوام بالا ندارد و به مرور زمان کمرنگ می شود. برای نشان دادن آرم یا سایز لباس هم از این نوع استفاده می کنند. قیمت آن در مقایسه با مدل بافت کمتر است.

لیبل پارچه ای خشایار برند

در طیف وسیعی از تولیدات مانند پوشاک (پشت یقه مانتو، پیراهن، تیشرت، برگه و گلچه کفش، روسری، پالتو، شومیز و…) مبلمان، کوسن، سرویس آشپزخانه، کالای خواب و… استفاده می‌ شود. مارک بافی به علت دوام و ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و زیبایی خاصی که به کار می‌دهد.

و جنس خاص بافت اتیکت آن ها و قابلیت دوخت راحت، در مجموعه وسیعی از تولیدات از قبیل: پشت یقه مانتو، تگ تاشو داخل درز کنار جیب، مارک تاشو مبلی و کوسن، لیبل های روسری و مارک های لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.
تنوع بالا و بدون محدودیت اندازه، رنگ بندی های خاص و جنس های با کیفیت در مجموعه مارک باف طیف گسترده ای از این نوع مارک را در اختیار تولیدکنندگان بزرگ کشور قرار می دهد.

لیزرهای سری CCD با دوربین های پیشرفته اپتیکال به شما این امکان را می دهند. که با بالاترین دقت و بیشترین سرعت، لیبل های پارچه ای، چرمی و غیر فلزی خود را برش بزنید.

بهترین پیشنهاد برای برش لیبلهای پارچه ای:

این دستگاه؛ لیبلها و تصاویر چاپ شده روی هر نوع پارچه، چرم و . . . را به کمک یک دوربین حرفه ای تشخیص داده و با دقت و سرعت بالا، عملیات برش داخل یا دور لیبل ها را انجام خواهد داد.

 

مارک و اتیکت مزونی

اهداف و مزایای پروژه به روزرسانی دستگاه بافت لیبل و مارک :

  1. تعویض بردهای قدیمی و فرسوده در دستگاه بافت لیبل و مارک با اینورتر های جدید و بروز، که امکان تعمیر و جایگزینی سریع در آینده در صورت معیوب شدن را فراهم می کند و خواب دستگاه به حداقل می رسد.
  2. جایگزین شدن بردها با اینورتر کنترل تنشن جهت داشتن بافت نرم و یکدست.
  3. داشتن تنشن ثابت و یکسان که موجب کاهش پاره شدن نخ، افزایش میزان تولید و راندمان دستگاه می گردد.

چاپ اتیکت لباس در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

لیبل یقه لباسدستگاه برش لیبل Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید