لیبل یقه لباس

 در اتیکت لباس, لیبل لباس, مارک لباس

لیبل یقه لباس

لیبل یقه لباس ، مارک پشت یقه لباس خشایار برند با بی نهایت رنگ و اجرای ظریف طرح با دقت بالا انجام می شود. چاپ روی روبان ساتن از نوع پر مصرف این لیبل ها می باشد. که به شکل رنگی و یا تک رنگ با طرح دلخواه شما قابل اجرا است. برای تصمیم گیری نهایی در مورد انتخاب نوع مارک و جنس مارک با همکاران ما در چاپ نقش پردازان آسیا مشورت کنید. این مدل تبلیغات و برند سازی که با نام مارک چاپی است. کاری کاملاً حرفه ای و تخصصی است. به همین خاطر به تنهایی نمی توانید در این مورد تصمیم گیری نمایید. برای نتیجه گیری عالی و در نهایت رضایت از مارک چاپی و لیبل چسبی با ما در ارتباط باشید.

طور کلی تمامی لیبل ها یکی از پر کاربرد ترین ملزومات پوشاک می باشد. که با تنوع بالا در طرح و رنگ های متنوع و ماندگاری بالا، با خدماتی همچون طراحی لوگو به صورت رایگان، مارک لباس پشت دار یا لیبل برچسبی، اتیکت حرارتی یا لیبل اتویی، با تراکم بالا و کیفیت عالی تولید، و عرضه می گردد.

مارک و لیبل لباس

این نوع مارک برای معرفی و اختصاصی کردن یک برند لباس موفق استفاده می شود. که دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه رنگ بندی، طراحی و متریال به کار رفته می باشد. این نوع مارک به علت ماندگاری بالا در شستشو و کیفیت و اعتباری که به کار می دهد. و همچنین قابلیت دوخت راحت این مارک ها در طیف وسیعی از تولیدات مانند پشت یقه مانتو، درز کنار جیب، لیبل های شال و روسری، مارک تاشو مبلی و کوسن، لباس بچگانه و اتیکت اکسسوری های مختلف کلاه دستکش و … کاربرد فراوان دارد.

مارک یقه لباس ، شرکت خشایار برند تولید کننده انواع مارک لباس ، اتیکت لباس ، لیبل لباس ، کارت آویز لباس و کاور لباس مانند کاور مانتو ، کاور کت و شلوار و کاور لباس مجلسی با بهترین و با کیفیت ترین متریال می باشد. از دیگر محصولات خشایار برند نیز می توان به اتیکت چرمی و بگ و ساک دستی نیز اشاره کرد که با بهترین متریال موجود طراحی و تولید می گردد.

اتیکت پارچه ای لباس

درون اتیکت های پارچه ای طرح و لوگو و اطلاعات محصول با پارچه بافته می شود. اتیکت پارچه ای در شست و شو و تابش نور و دیگر عوامل خارجی مقاوم تر از دیگر جنس ها می باشد. و دوخت و تولیدشان آسان تر است. و دارای تنوع رنگی بالا و ظاهر جذاب تر می باشند.

چاپ اتیکت لباس در واقع طرح روی پارچه چاپ می شود. که این لیبل علاوه بر قیمت به صرفه ،دوام و کیفیت مناسبی هم دارد که پاره نمی شود. به علاوه اینکه چاپ روی پارچه ماندگار بوده است. و در شستشو مکرر آن از بین نمی رود. دوخت مارک به لباس بهتر از مارک چسبی است زیرا دوام بیشتری دارد.

مارک پارچه ای جزء مارک های با کیفیت و با دوام است. خشایار برند تولید کننده انواع مارک پارچه ای از قبیل مارک اتویی یا مارک حرارتی لباس، مارک دوختنی و اتیکت چرمی ، بگ و ساک دستی می باشد. مارک پارچه ای از نظر کارایی گستره وسیعی از محصولات را در بر می گیرد.

نکات مهم برای چاپ و چسباندن لیبل لباس

لیبل بافت لباس محصولی می باشد که بیشتر شرکت‌های معتبر پوشاک مورد استفاده قرار می دهند. زیرا از قیمت بالاتری بخوردارند و حرفه‌ای و جذاب به نظر می‌رسند. از سوی دیگر به لباس ارزش بیشتری می‌دهند و قادر هستید آن‌ها را به صورت سفارشی هم تهیه نمایید. با توجه به اهمیت این محصول باید برای طراحی لیبل لباس به نکات زیر توجه داشته باشید:

انتخاب رنگ مناسب

برای خرید برچسب پوشاک طیف وسیعی از رنگ‌ها وجود دارد که قادر باشید متناسب با رنگ پارچه آن را انتخاب نمایید. یک نکته مهم اینکه رنگ لیبل باید با رنگ پارچه حالت تضاد داشته باشد. از لباس رنگ تیره می باشد، لیبل رنگ روشن مورد استفاده قرار دهید و برعکس.

انتخاب سایز مناسب برچسب

انتخاب سایز مناسب ا یک نکته مهم دیگر در طراحی برچسب لباس می باشد. اگر لیبل طراحی ساده‌ای داشته باشد، در انتخاب سایز مناسب برای آن حق انتخاب بیشتری دارد. طرح‌های پیچیده به برچسب بزرگ‌تر نیاز دارد تا برای گنجاندن تمامی جزئیات فضای کافی وجود داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پست های توصیه شده

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

اتیکت یقه لباسدستگاه بافت اتیکت Call Now Buttonبرای مشاوره کلیک کنید